השכרת כספת בבנק מחיר

השכרת כספת בבנק מחיר – על מה וכמה אנחנו משלמים בעת השכרת הכספת?

אז כמה תעלה כספת בבנק אל מול כספת פרטית בחברת בריקסטון? בתעריפים של החל מ- 1,650 ש"ח לשנה ניתן להשכיר כספת פרטית במתחם בריקסטון.
השכרת כספת בבנק מחיר או מחרי ההשכרה בחברה פרטית אינו השיקול היחיד בבחירה, האם שאלתם את עצמכם מהי מחויבות הבנק כלפיכם כשוכרי כספות? כיצד מגדיר חוק השכרת הכספות את אחריות הבנקים, וכיצד מיישם הבנק הלכה למעשה את לשון החוק? כל אלו שאלות חשובות, להלן התשובות:

רוב המשפטנים המייצגים את הבנקים אחרי שוד נעזרים בקו ההגנה לפיו הבנקים הם משכירים בלבד ולא נותני שרותי שמירה

המשמעות היא שלבנקים אין אחריות שמירה כמנוסח בחוק השומרים. ברם, משפטן שהולך בקו זה עד תום הדיון עושה הנחה לעצמו מכמה סיבות: ראשית כל, הבנק מתנה את מתן השכירות על הכספת בכך שגם הוא עצמו יחזיק במפתח שיפתח את הכספת: הלקוח לבד או הבנק לבד לא יוכלו לפתוח אותה, רק שניהם בייחד.
האם יעלה על הדעת שמשכיר דירות או מחסנים ישכיר לשוכר שלו מבנה שידרוש התערבות שלו בכל פתיחה? עוד עניין שעולה מקו הגנה זה: מדוע הבנק לא מציב את הכספות בחדר נגיש ללקוחות בכל שעות היממה, אלא מתנה את הנגישות אליהן בשעות פתיחת הסניף? לכן, רוב הסיכויים שאם הבנק ידרדר אתכם לדיון משפטי אחרי שוד, או אתם תגררו אותו לכך, אתם תצאו צודקים, והבנק יפצה אתכם. ברם, מדוע בכלל לפנות לישות עסקית (גם אם היא בנקאית) שמראש מתנערת מכם, מתנערת מהרכוש שלכם, ושמה את השמירה עליו בסימן שאלה משפטי?

כספת בבנק מעניין אותכם? כמה דברים שחשוב שתדעו!

לגניבה של התכולה החשובה שלכם אין מחיר, נרשמים לחברה פרטית וחוסכים בעוגמת הנפש. על אף כי בתחום כמו השכרת כספות בבנק, מחיר זול הוא שיהיה מציאות חייכם, בפועל התנערותו כמוסד כספות מכם אחרי שוד, וגלגול העניין לפתחו של בית המשפט עולים לכם ביוקר. במקום זאת, מומלץ להשקיע בשכירות השנתית סכום של החל מ 1,650 ש"ח + מע"מ לכספת ובתמורה לקבל הגנה מלאה ללא תנאי על ידי מאבטחים מיומנים שנבחרו בקפידה תוך סיווג קשה. לכספות ניתן לגשת בין 09:00-18:30, ללא הגבלה של מספר הביקורים, מגבלה שבהחלט קיימת כששוכרים כספת בבנק.

לסנטימנטליות שבתכולה שלכם אין מחיר, לכן אם אתם זקוקים לכספות, עשו זאת בחברה המחויבת לכם! עשו זאת איתנו בבריקסטון!

לפירוט עלויות השכרת כספת פרטית דרך בריקסטון או לקבלת ייעוץ ומידע נוסף התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה משתלמת.

 

השכרת כספת בבנק מחיר ופרטים נוספים

השכרת כספת בבנק מחיר הוא מרכיב משתנה בהתאם לבנק שתבחרו. כמובן שיש חסרונות רבים בהשכרת כספות בבנק, אך אם בכל זאת בחרתם לעשות זאת – כדאי שתדעו את ההבדלים:

השכרת כספת בבנקים הפועלים תחת בנק ישראל אינם מהווים יתרון במאום לעומת השכרת כספת בחברה פרטית, גם לא במחיר – משום שבתמורה למחיר הזול ששילמתם אתם מפקירים את הרכוש שלכם לשירות שבמקרה של אירוע הוא יכחיש שהוא כפוף לחוק השומרים, וידגיש שרק חוקי השכירות חלים עליו. לעומת זאת, בחברה פרטית כמו בריקסטון לא ייכנסו אתכם לפינה הזו, מיותר לציין ששוד הוא תרחיש נדיר ביותר בקרב חברות המשקיעות בכוח אדם איכותי.

 

השוואה בין השכרת כספת בבנק לבין חברה פרטית

השוואה בין השכרת כספת בבנק לבין חברה פרטית היא עניין שדורש התייחסות למגוון מרכיבים.

השכרת כספת בבנק היא אפשרות הקיימת זמן רב, ומספקת רמה מסוימת של ביטחון ללקוחותיה. אך בשונה מחברות פרטיות, הבטחון בבנקים לוקה בחסר.
חברות להשכרת כספות פרטיות, שזה כל תעיסוקן, בהכרח ישקיעו יותר באבטחה ובטיחות רכושכם.

השכרת כספת בחברה פרטית השכרת כספת בבנק
גמישות: תנאי השכירות וגודל הכספת ניתנים להתאמה אישית וגמישה לצורך הלקוח. תנאים סטנדרטיים: הבנק מציע חבילת שירותים סטנדרטית עם תנאים שמוגדרים מראש.
פרטיות: המידע והפרטים הכספיים של הלקוח מטופלים במקצועיות ובסודיות מלאה. אמינות: בנקים מספקים רמה יחסית נמוכה של אמינות ובטחון בעקבות תהליכים ומדיניות הבנק.
שירות אישי: חברות פרטיות מספקות שירות מותאם אישית ומקצועי ללקוחותיהן, עם יכולת להתייעץ ולהתאים את השירות לצרכים הייחודיים של הלקוח. דמי ניהול: בנקים עשויים לגבות דמי ניהול תקופתיים או שנתיים עבור השכרת הכספות.
השכרת הכספת: חברות פרטיות עשויות לדרוש תנאים פחות מסודרים ופחות מסוכנים בשלב ההשכרה של הכספת. השכרת הכספת: הבנק עלול לדרוש תנאים מחמירים ואישיים יותר מאשר בחברה פרטית
עלות: עלות השכירות עשויה להיות יחסית נמוכה יותר מבנקים במקרים מסוימים. עלות: עלות השכירות לרוב תהיה גבוהה יותר מאשר השכרת כספת בחברה פרטית
שיתוף:
envelope
whatsapp envelope