האם בשירות השכרת כספת בבנק – לאומי הוא הפתרון? בנק הפועלים? או חברה פרטית?

מעוניינים בשירות השכרת כספת מחוץ לבית ולמשרד? אתם מכוונים לדבר הנכון ביותר עבורכם. כספת במקום שלא הוכשר להיות חדר כספות, כמו הבית או המשרד מעמידה אתכם בסכנת חיים. אנשים רבים נחרדו לגלות שמי שדאג שהשודדים ישמעו על הכספת לא היו אחרים מאנשי סודם: עוזרות הבית, החברים הטובים, ועוד. גם אם הם לא ידברו עם גורמים פליליים, מספיק שאחד החברים שלהם מקושר לשם, ומשם קצרה הדרך לשוד. כעת, נשאלת השאלה האם בשירות השכרת כספת בבנק – לאומי, בנק הפועלים או המתחם הפרטי הם הפתרונות? כאן, תוכלו לקרוא את כל האמת על חדר כספות בכל אחד מהמקומות הללו.

השכרת כספות בבנק לאומי

כשאתם מתעניינים בשירות השכרת כספות בנק לאומי מעמיד לרשותכם חוזה זול יחסית של מאות שקלים בשנה. ברם, תמורתו אתם מקבלים שירות שקשה לומר כי הוא מתאים להתמודדות עם האתגרים של המאה ה- 21. הבנק סוגר את הסניף? הוא סוגר גם את הכספת שלכם. מותר לכם להגיע רק בשעות הפתיחה, ורק 20 פעמים בשנה. אם גנבו לכם רכוש או שדדו אותו, לא ניתן לבוא בטענות לבנק כחלק מסל השירות, אלא רק לתבוע אותו.

השכרת כספות בבנק הפועלים

כל מי שמבקש למצוא בזול שירות השכרת כספת בנק פועלים מעמיד לרשותו מחיר אטרקטיבי: רק כמה מאות שקלים בשנה, ולא כמה אלפים כפי שמציעה החברה הפרטית. ומה מקבלים בתמורה? הגבלה עד 20 ביקורים בשנה בלבד, אפשרות כניסה לכספת רק בשעות הפתיחה של הסניף, ואם זה לא מספיק – הבנק צפוי להתנער מעניינו כמי שמגן על הרכוש, אלא רק כמי שמשכיר את מתחם האחסון שלו. במילים אחרות, כאשר יהיה שוד בבנק, הוא צפוי להתנער מתשלום פיצויים, ואתם תצטרכו לתבוע אותו בשביל שהמערכת אולי תצעד בכיוון הזה.

חדר הכספות הפרטי – היחיד ששומר גם עליכם וגם על רכושכם

חדר כספות פרטי, בשונה מבית פרטי בו מאופסנת כספת, לא מעמיד אתכם בסכנת חיים. בנוסף, הוא לא מעמיד את הרכוש שלכם בסכנת אובדן, גם כי הוא מאד מאובטח, מרמת הבנייה ועד רמת כוח האדם המאבטח, וגם כי הוא מספק לכם פוליסת ביטוח רכוש של Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב. חדר כספות זה אינו מגביל אתכם בביקורים, ופתוח כל יום רצוף עד 22:00 בלילה.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope