preloader

יש לכם תכשיטים יקרים? הכירו: מתחם כספות מאובטח

 

תכשיטים הם פריטי ערך יקרים, ולכן טבעי כי חשוב לכם לשמור עליהם במקום בטוח. השכרת כספת בחדר כספות פרטי מציעה לכם את רמת האבטחה הגבוהה ביותר ומעניקה לכם ביטחון ושקט נפשי. לכן אם יש ברשותכם תכשיטים יקרים, המשיכו לקרוא וגלו מדוע חדר כספות הוא הפתרון האידיאלי עבורכם.

מהו חדר כספות?

חדר כספות פרטי הוא מבנה מאובטח במיוחד, המיועד לאחסון פריטי ערך כמו תכשיטים, מסמכים רגישים, חפצי אומנות, חפצים בעלי ערך רגשי גבוה ועוד. השכרת כספת בחדר כספות מבטיחה כי התכשיטים שלכם נמצאים תחת מספר שכבות הגנה עוצמתיות.

סוגי האבטחה בחדר כספות פרטי

  • מערכות אזעקה מתקדמות: מערכות אזעקה אלו מסוגלות לזהות פריצה ולשלוח התראה מידית לחברת האבטחה. מערכות האזעקה של חדר כספות כוללות חיישנים מתקדמים, כגון חיישני תנועה, חיישנים מגנטיים וחיישני פריצה.
  • מצלמות אבטחה 24/7: מצלמות האבטחה מציעות תצפית מתמדת על חדר הכספות ומאפשרות חקירת אירועי פריצה. הן ברזולוציה גבוהה ומאפשרות זיהוי ברור ומהיר של פושעים.
  • אבטחה אנושית צמודה: אנשי האבטחה של המתחם מבצעים סיורים תכופים ומבצעים בדיקות אבטחה שוטפות. אלו הם מאבטחים מוכשרים ומאומנים, המצוידים בנשק ובציוד מתקדם.

יתרונות של השכרת כספת עבור תכשיטים

  • רמת אבטחה גבוהה: כאמור, חדר כספות מאובטח ברמה הגבוהה ביותר ומספק את ההגנה הטובה ביותר עבור תכשיטים. החדרים עשויים מחומרים חזקים, כגון בטון מזוין והם מוגנים על ידי מערכות האבטחה המתקדמות שהוזכרו לעיל.
  • פרטיות: רק הלקוח והאנשים שהוא מאשר יכולים לגשת לכספת הפרטית וכך התכשיטים נשמרים בלעדית לעיניכם ולעיני האנשים שאתם סומכים עליהם. הכספות נעולות עם קוד אישי שאתם בוחרים.
  • גמישות: אתם יכולים לבחור את גודל הכספת מתוך מגוון גדול, בהתאם לסוג ולכמות התכשיטים שיש לכם.

כמה עולה השכרת כספת בחדר פרטי?

 

כשזה נוגע להשכרת כספת מחיר הוא אחד השיקולים המרכזיים. מצד אחד, חשוב להשקיע בהשכרת כספת מאובטחת בחברה מקצועית, שתשמור היטב על התכשיטים שלכם ותאפשר לכם ליהנות משלוות נפש, בידיעה שהתכשיטים האהובים שלכם מוגנים.

מצד שני, לא תמיד כדאי לבחור במתחם המציע מחיר חדר כספות הנמוך ביותר. כשזה נוגע להשכרת כספת מחיר נמוך מדי עלול להעיד על איכות השירות במקום, החל ברמת השכלול של אמצעי האבטחה הטכנולוגיים ועד ההשקעה ברמת המיומנות והאמינות של המאבטחים האנושיים.

 

בכל מקרה, מחיר חדר כספות נקבע בהתאם לכמה גורמים:

  1. גודל הכספת. ככל שהכספת גדולה יותר, כך השכרה שלה תעלה יותר. בדרך כלל, מודדים את גודל הכספת בליטרים או בהיקף. חדר כספות מקצועי יכיל מגוון של גדלים לבחור ביניהם.
  2. מיקום חדר הכספות. השכרת כספת במתחם הממוקם במרכז העיר או במיקום אטרקטיבי אחר, שקל להגיע אליו וממנו, עשויה לעלות יותר. עם זאת, במקרה הזה הנוחות היא היבט מכריע, שכן אם אתם רוצים להגיע לתכשיטים שלכם בקלות, אתם צריכים כספת במיקום אסטרטגי.
  3. יש להביא בחשבון עלויות נוספות הכרוכות בהשכרת כספת או בהחזקת חפצי ערך. למשל, שכירת שומר ראש פרטי, או ליווי צמוד מהחניה ואליה.

בריקסטון חדר כספות פרטי: הבחירה הטובה ביותר לאחסון תכשיטים

בריקסטון חדר כספות פרטי היא חברת מתחמי כספות מאובטחים מובילה בישראל. החברה מציעה שירות השכרת כספת בחדר כספות פרטי, לאחסון תכשיטים וחפצי ערך אחרים.

חדר כספות של בריקסטון מאובטח ברמה הגבוהה ביותר ומספק את ההגנה הטובה ביותר עבור תכשיטים. החברה מציעה מגוון גדלים של חדרים ואפשרויות אחסון, כך שכל לקוח יכול למצוא כספת בהתאם לצרכיו. 

 

שיתוף:
next