השכרת כספות בנק לאומי

השכרת כספות בנק לאומי

התשובה המהירה – האופציה להשכרת כספות בבנק לאומי עדיפה פחות מאשר חברה פרטית. כמו ביתר הבנקים, גם בבנק לאומי השכרת כספות לא תהיה פתרון מאד אטרקטיבי. כאשר אתם מחליטים על השכרת כספות בנק לאומי יפרוס בפניכם את המחירון שלו שמחושב על פי שנת השכרה, ומשתנה בהתאם לגודלהּ של הכספת. המחיר נע בין 990 ש"ח לכספת קטנה לבין 1,600 ש"ח לכספת גדולה. לכאורה, כמי שבדקו את הנושא גם בחברות פרטיות, נשמע כי חסכתם כמה מאות שקלים על הנייר, אך האם הם עומדים להיחסך לכם בפועל? הבה ונבדוק זאת.

חופש התנועה לכיוון הכספת האישית

בבנק חופש התנועה מוגבל. אתם מגיעים לבנק עם המפתחות שלכם, שניתנו לכם בסניף ניתן לגשת לכספת רק בשעות הפתיחה של הבנק, כלומר בשעות מסוימות לא תוכלו בכלל להגיע לכספת. לכן, בנושא השכרת כספות בנק לאומי כמו כל בנק אחר אינו מאפשר 100% חופש תנועה.

התנהגות הבנק לאחר שהכספת שלכם נשדדה

כבר ארעו בארץ מקרי אבטחה חמורים בהם שודדים חפרו מחילות מתחת לכספות, ניסרו דלתות של כספות בבנק לאחר נטרול האזעקה ויצאו ברכוש רב. בעוד שבבריקסטון מצב זה אינו ייתכן הואיל ומדובר בחדר כספות עם חלל חיצוני כפול של שש פאותיו, אשר השומרים מפטרלים בתווך אשר בינו ובין הקירות החיצוניים, במקרה של הבנקים, הנטייה של הבנק היא לא לאשר פיצויים ולהסביר לכם שהוא למעשה היה בתפקיד המשכיר, כמו במעמד שכירות של דירה.

המשמעות היא התנערות של הבנק מחוק השומרים, אבל במבחן התוצאה הלקוח גורר את הבנק לדיון משפטי שמסתיים בדרך כלל בניצחונו של הראשון, בשל הקלות היחסית בה ניתן להוכיח קשר בין הבנק לחוק השומרים (למשל באמצעות כך שהבנק מגביל את התנועה ואת השעות, ולכן ניתן לומר שיש לו עניין בשליטה בכספות ולא רק בשכירות, ומי שמבקש לשלוט על אוביקט מסוים יבקש כנראה גם לשמור עליו מכורח התפקיד).

בחברה פרטית כמו בריקסטון אתם בכלל לא תזדקקו לסחבת משפטית, והסיכוי שמישהו יצליח להערים על החברה ולשדוד את הכספת שואף כמעט לאפס. החדר שמור על ידי 2 מוקדי אבטחה ועשרות מצלמות 24/7 וכמו כן על ידי מיטב כוח האדם, שגם עובר מבדקי אמינות בפוליגרף למניעת מעילה באמונכם כלקוחות.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope