preloader

השכרת כספות במתחם מאובטח בתל אביב

אם יש לכם תכולה יקרת ערך, שמירתה בבית, במשרד ואפילו בבנק אינה הדבר הבטוח ביותר לעשות. בשביל שתכולה שלכם תהיה 100% מוגנת ובטוחה, מומלץ לפנות לשירות השכרת כספות במתחם פרטי מאובטח. מתחם זה אינו בנוי מבטון רגיל אלא מחומר מזויין והוא מנוטר מכל 6 פאותיו. בנוסף לכך, במתחם מפטרלים שומרים וקציני בטיחות יוצאי יחידות קרביות אשר עוברים פוליגרף בתדירות גבוהה למניעת מעילה באמונכם. הנהלת המתחם מציעה ללקוחותיה מקבץ הטבות עשיר אשר יתרום תרומה מכרעת לשמירה על התכולה שלכם.

ביטוח תכולה בשווי 5,000 דולר ארה"ב

עם רישומכם כמנויים, תקבלו מאתנו פוליסת ביטוח זו מחברת Lloyds היוקרתית. ניתן להגדיל את הכיסוי. המנוי אינו מצריך מתווכים או סוכני ביטוח. ההתקשרות עם החברה מתבצעת בקלות וללא סחבת כמקובל בחברות הביטוח הלוקליות בישראל.

השכרת כספת לפי גודל

הגדלים של הכספות כאן אינם אחידים, ולכן אם הכספת הגדולה יקרה לכם, ניתן לעבור לכספת בינונית או קטנה וליהנות מאותם תנאי שירות, ביטוח ורמת השמירה על חפציכם. בהתאם לגודל הכספת נקבע מחיר המנוי, ולכן הצטמצמות עשויה להפוך את מחירו של המנוי שלכם לנגיש יותר.

ליווי צמוד מהאוטו ואליו

בתוספת תשלום ניתן לקבל ליווי של שומר חמוש ממקום החנייה שלכם לכספת ומהכספת למקום החנייה. עניין נוסף הקשור לנגישות: השכרת כספת כאן אינה מגבילה אתכם לכמות ביקורים כמו בבנק ואינה מגבילה אתכם קשות בזמנים. אנו פתוחים כל יום עד 22:00 בלילה.

שמירה על כל עקרונות הבטיחות, האבטחה והביטוח יחדיו

כשמחפשים שירות כמו השכרת כספות תל אביב מציעה הרבה מאד היצע, אבל מעט מאד יזמים אכן יענו על דרישותיו המקצועיות. כאן, למשל, האבטחה היא הרמטית כבר בדרך בה בונים את הקירות (כפי שפירטנו בהתחלה הם עשויים מחומר מזויין ולא מבטון רגיל), כלה בביקורת האלקטרונית הביומטרית שתעברו בכניסה, ועד הצבת שמירה של 24 שעות. אנו מובילים בבטיחות משום שכל עובד מחויב לעבוא כאן פוליגרף למען השמירה על בטחונכם ובטיחותכם במתחם. אנו גם מובילים בביטוח שכן אנו מציעים פוליסה לכל מנוי, מקטן ועד לגדול ביותר.

כדאי לדעת: שירותים נוספים שניתן לצרוך במתחם

מצלמת אבטחה לתא הכספת שלך, שירות כספת לכל החיים, שירות אחסון רכוש ופתיחתו עבור היורשים לאחר פטירתך, ועוד.

שיתוף:
next