השכרת כספות במרכז

השכרת כספות במרכז הארץ בחברה פרטית מאובטחת

בתחום כמו כספות להשכרה תל אביב, היא אחת מהערים הפורחות בישראל, מה שמצביע על הצורך ללמוד טוב טוב את התחום לפני שמחליטים היכן להפקיד את רכושכם. תחרות בענפים מקצועיים, במיוחד כאלה שעוסקים באבטחת רכוש, יוצרת פערים, ולכן חשוב שאתם תהיו בידיים הטובות ביותר. באופן כללי, השכרת כספות במרכז היא פעולה נדרשת. המרכז הוא האזור החזק ביותר בישראל מבחינה כלכלית, ותושביו מחזיקים רכוש יוקרתי ידני כמו זהב, מזומן ותכשיטים נדירים בכמויות עתק. לכן, אל תגידו "לי זה לא יקרה" כשמדובר בשוד רכוש. אם אתם גרים במרכז, בדקו היטב את התכולה שלכם. ייתכן כי את חלקהּ תצטרכו לאחסן בכספות.

השכרת כספת בחברה פרטית מאובטחת היטב

אנו מספקים ללקוחות שלנו 3 מעגלי אבטחה:

  • הפיזי – קירות משוריינים מחומרים שיובאו מחו"ל. ניטור המתחם מכל 6 הפאות שלו.
  • הטכנולוגי – הכניסה למתחם רק באמצעות זיהוי ביומטרי או טכנולוגי אחר. מצלמות אבטחה במתחם.
  • האנושי – כוח אדם חמוש ומיומן, יוצא יחידות קרביות ואבטחת אח"מים יגבה אתכם במתחם.

יתרה מכך, אנו מספקים ללקוח בטחונות אפילו מטעויות שלנו! השכרת כספת כאן מזכה אתכם בפוליסת ביטוח על חשבון המנוי שתשלמו. הפוליסה היא מטעם חברת Lloyds הבריטית על סך 5,000 דולר ארה"ב. ניתן להגדיל את הפוליסה בתשלום נוסף. כמו כן, המאבטחים כאן נשלחים לפוליגרף כל רבעון, מה שימנע מאתנו טעויות העסקת כוח אדם שמועל באמוננו או באמונכם.

שירותים נוספים ללקוחות החברה

במסגרת שירות השכרת כספות במרכז הארץ, אתם יכולים לצרוך שירותים נוספים כמו ליווי חמוש מהאוטו למתחם ובחזרה, תיעוד וידאו לתא הכספות שלכם והגדלת פוליסת הביטוח. כל אלו ניתנים בתשלום נוסף. ניתן גם לשנות את תנאי המנוי שלכם לצרכים מיוחדים: השכרת תא כספת לכל החיים במחיר אחיד, או נעילת ציוד לצרכי ירושה, אשר ייפתח אך ורק עבור היורש שלכם לאחר פטירתכם.

חשוב לדעת – לפני הרישום

אנו מציעים מנויים לכל פרק זמן שהוא, החל מחד יומי ועד לרב שנתי. ברם, ככל שתעשו מנוי לזמן ארוך יותר, תעריף השכירות היומי יקטן. בנוסף, גודל הכספת אינו אחיד. ניתן לבחור מבין 3 דגמים, קטן, בינוני וגדול. גודל הכספת משפיע על מחיר המנוי ביחס ישר.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope