חדר כספות פרטי בתל אביב בתוך מתחם כספות פרטי מאובטח

כשאתם בתל אביב, ההתלבטות בבחירת שירות השכרת כספות – רבה. המתלבט, בדרך כלל ייקח את עצמו לשני שלבים עיקריים בסיעור המוחות שהוא יערוך. בהתחלה, הוא ישאל את עצמו האם לשכור כספת בבנק או בחברה פרטית. בדרך כלל, כשמסתכלים על המחירים בשני המקומות, הבנק מיד קופץ כאופציה עדיפה, אבל מי שחושב קצת יותר, או מי שנכווה חלילה מהשירות הבנקאי יודע שזו איננה תחרות לעומת החברה הפרטית. רמת האבטחה בבנקים אינה מתאימה למאה ה- 21, מאפשרת חדירה מהקירות וגניבה מתוך הכספות באישון לילה. כמו כן, אתם מוגבלים ל- 20 ביקורים בשנה. כאן, כשהשוכר מבין שעליו לבחור בחברה פרטית, מגיע הלבט הנוסף. באיזו חברה לבחור? לשם כך, החלטנו מעט לסייע לכם בגיבוש ההחלטה.

בתל אביב המון חברות פרטיות יבקשו לתת מענה להגנה על תכולתכם: כך תדעו במי לבחור

תחום כספות להשכרה תל אביב לא רק מובילה בהיצע, אלא גם ברמה. הנהלות החברות יודעות עם מה יש להן עסק: מדובר בעיר פשע פר אקסלנס, שבלי אבטחה מושלמת ותנאי שירות מצוינים ללקוח הוא פשוט לא יבוא. נשאלת השאלה מה הם אותם תנאי אבטחה ושירות? ראשית כל, שירות השכרת כספות חייב להתבסס על מבנה קשיח ומשוריין ולא על מבנה טיח רגיל, ממש כשם שרכב סיור צבאי אינו יכול להיות אוטו רגיל באזורי עימות. שנית, חובה לברר האם יש אבטחה במתחם, ולכמה זמן. "רק בשעות העסקים" נותן פתח לפרצה בלילה. אבטחה 24 שעות היא שצריכה להיות רלוונטית לכם.

מענה ביטוחי לרכוש שלכם – יתרון משמעותי

על אף שבחברת השכרת כספות שרמת האבטחה שלה מעולה לא אמורים לקרות מקרי שוד וגניבה, רוב החברות שמכבדות את עצמן יציעו לכם שירותי ביטוח מחברת ביטוח. כאן, בחברה זו, למשל, מציעים שירות מטעם חברת ביטוח הרכוש Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב עם אופציה להרחבה.

שירותי אבטחה ובקרה משודרגים – סממן מובהק למקצועיות החברה

מצלמות אבטחה להתקנה בכספת, ליווי חמוש מהמכונית למתחם ולהיפך, אבטחת רכוש בכספת לצרכי ירושה, כל אלו מצביעים על רצון אמתי של שירות השכרת כספות להפגין מקצועיות ולהציע לכם את הטוב ביותר. כאן, השירותים הללו מוצעים במחירים מיוחדים , ובאיכות חסרת פשרות.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope