כספת לבית

כספת לבית

לכולנו יש חפצים רבים בעלי ערך רב מפוזרים בביתנו. בין אם מדבור בירושה בעלת ערך סנטימנטלי גבוה, תכשיטים יקרים או מסמכים חשובים לעבודה – כספת בבית תגרום לכם לישון טוב יותר בלילה בידיעה שכל היקר לכם נעול ומוגן בביתכם. האמנם? האם כספת לבית היא בהכרח רעיון טוב? כל הפרטים בכתבה הבאה.

האם נכון לנו להסתמך על הכספת בבית?

כיום רבים מאיתנו רוכשים כספת לבית במטרה להקנות לעצמנו קצת נחת. הידיעה כי הרכוש שלנו שמור ומאובטח כהלכה היא ללא ספק מרגיעה, אך האם אלו הם באמת פני הדברים? למרבה הצער לא; בתים ודירות בהם מותקנת כספת אישית, הם למעשה יעד מועדף המושך אליו פורצים, ולמען האמת – האתגר עבורם איננו רב.

ואם אשקיע בכספת לבית בעלת מנגנון מתקדם?

שוק הכספות מציע לנו מגוון רחב ועשיר של דגמים שונים המבוססים על מנגנונים מתקדמים יותר ומתקדמים פחות, וחומרי יציקה עמידים יותר ועמידים פחות. עם זאת, בעת פריצה, הפורצים אינם מתחילים במלאכת מחשבת אלגנטית שבסיומה המנגנון נפתח – זוהי סצינה ששמורה רק למיטב הסרטים בהוליווד. במציאות, הכספת נעקרת מן המקום בחופזה וזאת כדי להתחיל במלאכת הפריצה בחוף מבטחים. הנזק לבית אם כן, יכול להיות עצום ורב והתועלת שבכספת איננה בנמצא.

אז מה עלי לעשות?

אחרי שהגענו למסקנה כי כספות לבית הן התמגנות רק למראית עין, הגיעה השעה למצוא את הפתרון הנכון שיקנה לנו את תחושת הביטחון כי אכן הרכוש או הממון שלנו נמצא בידיים טובות ושמור מפני פריצות.

אז האם הבית הוא חוף המבטחים? האמת שלא. שמירת חפצים יקרי ערך בבית היא שגיאה חמורה. רבים מאיתנו רואים בביתנו כמקום השמור ביותר, כשלמעשה שמירה הרחק מן הבית, היא זו שתשיג את המטרה. כיום ניתן לשמור על הממון או הרכוש במתחמים פרטיים לכספות. מתחמים אלו מקנים לנו 3 מעגלי ביטחון:

  • המעגל הטכנולוגי – מתחם זה הינו שמור בקפידה ומאובטח באמצעות טכנולוגיה חדשנית המאפשרת כניסה רק לאחר שבעל הכספת עבר זיהוי דו שלבי.
  • המעגל הפיזי – מתחם זה הינו מאובטח לא רק בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, אלא גם שמור באמצעות קירות פלדה בלתי חדירים.
  • המעגל האנושי – לסיום, מתחם פרטי זה מאובטח כהלכה על-ידי אנשי מקצוע העומדים על המשמר ומגנים על הרכוש יום ולילה.

בחירת כספת לבית מתאימה

על מתחם כספות פרטי כבר הסכמנו, ועתה הגיע הזמן לבחור את תיבת האחסון שתתאים בדיוק לרכוש שלנו. מטבע הדברים שחפצים ורכוש יקרי ערך משתנים בגודלם בין אדם לאדם. לפיכך, brickstone אנו מציעים מבחר עשיר של תכניות שכירה שונות עם כספות במידות משתנות.

אנו נשמח להציע לכם את שירותנו ולספר לכם יותר על המתחם המאובטח.
במסגרת שיחת ההיכרות והייעוץ, נסביר לכם על תכניות השכירה ונתאים את הכספת הנכונה לרכושכם.

 

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope