מהי האלטרנטיבה לחדרי הכספות בבנקים?

חושבים על לשמור את חפצי הערך שלכם בחדר כספות בבנק? בעידן בו הבנקים עוברים לשירות דיגיטלי, אולי כדאי למצוא פתרון אחר

 

מדוע הבנקים סוגרים את חדרי הכספות שלהם?

אם יש בידכם צ'קים דחויים, ערבויות בנקאיות או מסמכים רגישים וכבר הבנתם שכספות משרדיות או ביתיות הן לא באמת בטוחות, סביר להניח שתיגשו לבנק כדי לשכור כספת. ואם נתקלתם שם בתשובה כי אין כספת פנויה, זה לא צריך להפתיע אתכם. הבנקים הבינו מזמן כי מוטב להם להתמקד בפעולות פיננסיות ולא להשקיע במערך אבטחה יקר. אם כבר קיבלתם כספת, חשוב לדעת כי הגישה אליה היא רק בתיאום מראש וכי הבנק יחתים אתכם על כך שהם לא אחראים לתכולתה.

התחליף לכספות הבנק: מתחם פרטי לתאי כספות מאובטחים

אז כיצד פותרים את בעיית האבטחה, הזמינות והביטוח של כספות הבנקים? בעזרת מתחם פרטי לתאי כספות מאובטחים. וכך הכספות מאובטחות במבצר פלדה המנוטר מכל ששת פאותיו שהכניסה אליו תתבצע רק לאחר זיהוי דו שלבי. במקום נמצא צוות אבטחה מיומן ולא שומר שנועד בעיקר למנוע אירועים ביטחוניים והפרות סדר. מבחינת זמינות, משעות הבוקר ועד 22:00 תוכלו לגשת לכספת שלכם כמה פעמים שתרצו וללא תיאום מראש. מבחינת ביטוח, חברת הביטוח LLOYD'S מבטחת כל לקוח בפוליסה אשר מכסה כל תרחיש אפשרי.

להפריד בין שמירה על חפצי ערך לבין השירותים הפיננסים של הבנק

בעולם בו הבנקים הולכים לכיוון הדיגיטלי ומוותרים על שירות אנושי, כדאי להקדים אבטחה לפריצה ולהפריד בין שמירה על חפצי הערך שלכם לבין השירותים הפיננסים של הבנק. לשם כך קמים מתחמים פרטיים לתאי כספות מאובטחים. היתרון הוא שלא תצטרכו להמתין שתתפנה כספת ותוכלו כבר מעכשיו לשמור על חפצי הערך במתחם שרמת האבטחה והזמינות שבו גבוהה בכמה רמות מעל זו של הבנקים.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope