שמירת חומרי גלם בכספות לתכשיטים

תכשיטנים וצורפים הם בין היעדים המועדפים ביותר על פורצים ובניגוד לדעה הרווחת אז כיצד בכל זאת תאבטחו את חומרי הגלם והתכשיטים?

 

כספות לתכשיטים – שמירה מיטבית על חומרי הגלם

אם אתם תכשיטנים או צורפים, לא צריך לספר לכם כמה שווים חומרי הגלם והמוצרים שלכם ומדוע העיסוק שלכם הוא יעד לפריצה. מה שכן חשוב לספר, כספות ביתיות לא באמת מספקות לכם הגנה. פורצים רבים כבר יודעים לפתוח את מנגנון הפתיחה, ואלו שלא יודעים או שלא רוצים לבזבז זמן פשוט תולשים את הכספת ומסבים בכך נזק עצום לקירות ולרצפה. אז כיצד תבטחו עצמכם?

להדק את טבעת האבטחה: מתחם פרטי לתאי כספות מאובטחים

הפתרון לבעיה הוא פשוט וזמין. את כל חומרי הגלם והמוצרים ניתן להפקיד במתחם כספות ומאובטח. בתוך חדרי הכספות תוכלו לבחור מתוך מגוון סוגי כספות: כספת קטנה, כספת בינונית וגם כספת גדולה. המקום מאובטח 24/7 בכל ימות השנה ע"י מעגל פיזי, אנושי וטכנולוגי ובזכות זיהוי ביומטרי רק אתם תוכלו לגשת לתא שלכם על בסיס יומיומי כמה וכמה פעמים ביום.

מאבטחים את המתכות האצילות וזוכים לשקט נפשי

בשורה התחתונה? נדרש לא מעט אומץ לישון בבית או לשהות בעסק בזמן שיש בו חומרים בשווי של עשרות ומאות אלפי שקלים. אולם כאשר הם מאובטחים ומבוטחים מחוץ לבית או לעסק ע"י חברה חיצונית בעלת חדרי כספות תוכלו לזכות בלא מעט שקט נפשי ואפילו להרשות לעצכם להחזיק כמות גדולה יותר של חומרי גלם ומוצרים מוכנים בכל רגע נתון.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope