גיבוי מסמכים: איך לאבטח כונן חיצוני?

גיבוי מסמכים: איך לאבטח כונן חיצוני?

פריצות לענן הפכו כבר לעניין שבשגרה ויותר אנשים ובעלי עסקים מעדיפים לגבות את המידע הקריטי על גבי כונן חיצוני. אך כאשר הוא שוכב במגירה הוא עלול להינזק או להיגנב, האם יש לכך פתרון?

יש לכם מידע רגיש על כונן חיצוני? אתם מסתכנים בנזק פיזי לכונן או גניבה

על רקע גל הפריצות לענן, יותר ויותר אנשים ובעלי עסקים בפרט מחליטים לגבות מידע רגיש על כונן חיצוני. האם הוא מוגן שם? כנראה שלא. הכונן שוכב במגירה במשך זמן רב וחשוף לנזקי מים, לחות, אש וכמובן גם לגניבה. כיוון שפעם אחר פעם הוכח שכספות פרטיות לא מהוות אתגר אמיתי לפורצים, האם נשאר לנו רק לקוות לטוב?

כונן חיצוני אחד שמוגן בשלושה מעגלי אבטחה: הפתרון האמיתי למידע רגיש

בכל מה שנוגע לאבטחה, לקוות לטוב זה לא מספיק וכדי לשמור באמת על הגיבוי הדיגיטלי כדאי להפקיד אותו במתחם פרטי לתאי כספות מאובטחים. ממים ואש אין מה לדאוג כי מדובר במתחם מבוצר עם תאים מבודדים שגם אם תפרוץ בו שריפה, הספרינקלרים יכבו אותה עם גז והכונן לא יירטב. מבחינת פריצות, המתחם נשען על שלושה מעגלי אבטחה: פיזי, טכנולוגי ואנושי. רק לאחר זיהוי ביומטרי באמצעות טביעת יד ופנים ובדיקת אבטחת קפדנית תוכלו לגשת לכונן.

המידע הרגיש על הכונן זוכה לאבטחה מקצה לקצה

בזמן השהות בחלל הכספות תוכלו לחבר את הכונן הנייד ללפטופ ולעדכן את המידע שנמצא בו. בעידן הדיגיטלי, שמירה על מידע רגיש הפכה לקריטית ולכל פיסת מידע חיונית שאבדה או נגנבה יש השלכות חמורות-תדמיתית וכלכלית. אז נכון, לא כל מידע מצריך אבטחה מקצה לקצה, אך אם יש לכם מידע כזה על כונן-חשוב לשמור עליו באמת.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope