היכן יכולים קבלנים להפקיד למשמר ערבויות וצ'קים?

בעקבות גל הבנייה בתל אביב יותר ויותר קבלנים מסתובבים עם מספר לא מבוטל של ערבויות וצ'קים
אז כיצד ניתן לאבטח אותם ועדיין לשמור עליהם קרובים אליכם?

 

מדוע לא כדאי לקבלנים להסתובב עם ערבויות וצ'קים?

בואו נשחק משחק קצר שנקרא "מה אתם רואים". דמיינו את תנופת הבנייה באזור ת"א, אם אתם אנשים מהיישוב, אתם בטח חושבים על דחפורים והפקקים. אך אם אתם קבלנים או עורכי דין שמתעסקים בנדל"ן, אתם בטח חושבים על כל הערבויות, הצ'קים הבנקאיים והמסמכים הרגישים שאתם נאלצים להסתובב איתם ברחוב. התמודדות עם גניבה של מסמכים אלה היא קונסטרוקציה העשויה להיות מורכבת מזו של הבניין שאתם בונים. אז נכון, חשוב לשמור על זמינות מסמכים אלה, אך זאת עדיין לא סיבה להסתובב עימם כל היום ובטח לא לשמור אותם במשרד כאשר אתם לא שם.

מתחם פרטי לתאי כספות בלב אזור הבנייה בת"א

אז אם גם אתם צריכים לשמור על המסמכים זמינים ובטוחים, מתחם פרטי לתאי כספות מאובטחים הוא הפתרון. תוכלו למצוא אחד כזה בלב אזור העסקים של ת"א ולהגיע אליו בקלות אף מספר פעמים ביום. המתחם מאובטח 24/7 ובכל ימות השנה ומעגל האבטחה האנושי והטכנולוגי שלו נשען גם על מעגל פיזי שעומד בדרישות המחמירות ביותר של מכון התקנים הגרמני והישראלי. זהו המתחם היחידי בישראל המנוטר מכל שש פאותיו ובנוי מחומרי גלם שטרם נראו בארץ.

להסתובב בין אתרי הבנייה מבלי לחשוש מגניבה

תקופת השכירות וגודל כספת נתונים לבחירתכם ובכך מתאפשרת לכם גמישות תכנונית מלאה. אז בתור קבלנים שיודעים להעריך מבנה קונסטרוקטיבי מרשים כשהם רואים אחד, המתחם גם יאפשר לכם להסתובב בראש שקט ועם תיק לא כבד בין כל אתרי הבנייה.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope