כספות למסמכים רגישים

שמירה מקסימלית: כספות למסמכים רגישים לעו"ד

כל עורך דין מודע לסכנה של חשיפת חוזים, מסמכים משפטיים וגניבת ערבויות וצ'קים
אז מדוע רבים מהם עדיין שומרים על המסמכים הרגישים בקלסרים?

עורכי דין: האם הקלסר הוא המקום לשמור מסמכים רגישים?

לא פעם נשאלת השאלה: איך יש לעורכי הדין האומץ להחזיק קלסר עם צ'ק בנקאי שמשודך בנון שלנט לחוזה? ולא רק צ'קים בנקאיים מוחזקים שם, אלא גם מסמכים רגישים משפטיים, שאם יגנבו, זו כבר בעיה של ממש מול הלקוח. תשובתם לשאלה: "יש לי כספת משרדית עם מנגנון משוכלל". ובכן, פורצים רבים פשוט תולשים את כל הכספת ולוקחים אותה עימם, כך שהשאלה האם הצליחו לפרוץ אותה לאחר מכן, כבר פחות משנה.

שמירה על כל מה שחשוב במתחם פרטי לתאי כספות מאובטחים

אז מה הפתרון? שמירה על כל הצ'קים והמסמכים הרגישים בתוך מתחם כספות פרטי, מאובטח 24 שעות, במשך 365 ימים בשנה ע"י מעגל פיזי, אנושי וטכנולוגי. בתוך מתחם הכספות ישנן סוגי כספות שונים, בגדלים שונים, הכספת שמתאימה ביותר לשמירה על מסמכים רגישים, הינה כספת בינונית מסוג B.  תוכלו לגשת למסמכים הרגישים באמצעות זיהוי ביומטרי, שרק לכם תהיה גישה אליהם. כיוון שמדובר במידע רגיש, כל הפעולות ותוכן המסכים נשמר בדיסקרטיות ולמעשה, חוץ מכם איש לא ידע מה הם מכילים.

כספת למסמכים רגישים – היא שמירה על תדמית

חשוב לזכור! מקום העבודה שלכם הוא ממש לא מצודה שמורה ומוגנת, וברגע שכל המסמכים והצ'קים מאובטחים מחוצה לו, באופן אוטומטי אינכם מסומנים כיעד לפריצה ולא תצטרכו להתמודד עם הלקוחות, הבירוקרטיה והסיכון המשפטי והתדמיתי הכרוכים בגניבת מסמכים.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope