מהו הפתרון להפקדת צ'קים דחויים?

בעלי עסקים אשר מחזיקים במספר רב של צ'קים דחויים נאלצים לשלם בכל שנה לבנק סכום גבוה של עמלת שמירה.
מצד שני, אם הצ'קים יגנבו, יאבדו או יינזקו הם עלולים להפסיד הרבה יותר כסף, האם יש לכך פתרון?

צ'קים דחויים: להסתכן בגניבה או לשלם בבנק עמלת שמירה גבוהה?

צ'קים דחויים הם סיוט! מצד אחד, אפשר לשמור עליהם במשרד ולקוות שלא יגנבו, יאבדו או יינזקו ומצד שני ניתן להפקיד אותם למשמרת בבנק ולשלם סכום שיכול להגיע עד ל-25 שקלים לצ'ק אחד. הבעיה? אם אתם מחזיקים בעסק עשרות, מאות ואפילו אלפי צ'קים דחויים תשלמו לבנק בכל שנה מספרים אסטרונומים שעשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים, או שאפשר להשאיר אותם אצלכם בעסק ולהסתכן בפריצה או שריפה ולהפסיד הרבה יותר כסף.

אם אתם מחזיקים במשרד צ'קים דחויים, הגיע הזמן לאבטח אותם

אז מהו הפתרון? שמירה על הצ'קים במתחם כספות מאובטח וייעודי. מעבר לאבטחה ברמה הכי גבוהה, מתחם כספות יציע שירות אשר תוכלו לשמור בתיבה אחת כמה צ'קים דחויים שתרצו. כלומר, עלות שמירה על צ'ק אחד זהה לעלות של שמירה על אלף צ'קים. הנגישות אליהם אינה מוגבלת ותוכלו לנהל כרטסת מסודרת בתיבה המאובטחת שלכם ולאסוף צ'קים שהגיע מועד הפירעון שלהם על בסיס יומי, שבועי או חודשי.

חיסכון כספי ושמירה על הצ'ק הדחוי מפני כל נזק

מלבד חיסכון כספי לא מבוטל ואבטחה מתקדמת נגד גניבות, הצ'קים גם מוגנים מנזקי שריפה, מים ולחות. כל מה שצריך זה לשים צ'ק בתיבה, לשים תזכורת למועד הפירעון ובינתיים לשכוח ממנו. בכל רחבי העולם, השיטה של שמירה במתחם כספות על צ'קים דחויים הפכה למקובלת ועכשיו זה קורה גם אצלנו.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope