רו"ח, האם מסמכי הלקוחות באמת מאובטחים אצלך במשרד?

בין כל הררי המסמכים שרואי החשבון מחזיקים במשרד, יש גם מסמכים רגישים שאם יגנבו, או יאבדו, הנזק יהיה גדול מדי כיוון שכספות משרדיות אינן באמת בטוחות, חשוב למצוא פתרון יעיל וזמין, אז מהו מתחם כספות מאובטח?

 

רואי חשבון: האם הקלסר במשרד הוא המקום לשמור על המסמכים הרגישים של הלקוחות?

כמות המסמכים שרואי חשבון מחזיקים במשרד לא הייתה מביישת ספריה עירונית, אך בין כל הרי הניירת יש גם לא מעט מסמכים שהסכנה שייגנבו, יינזקו או יאבדו היא גדולה מדי. צ'קים דחויים או פתוחים של לקוחות, ערבויות בנקאיות ומסמכי מקור שאין להם תחליף. להפקיד אותם בבנק זה יקר ולא יעיל וכאשר הם במשרד אתם הופכים אוטומטית ליעד עבור פורצים.

שמירה על מסמכים רגישים במתחם פרטי לכספות מאובטחות

אז האם הקלסר במשרד הוא המקום לשמור על מסמכים רגישים? ממש לא, וגם לא הכספות המשרדיות שנפרצות ונעקרות בקלות. על המסמכים החשובים באמת רצוי לשמור אותם במקום מאובטח כמו למשל מתחם פרטי לכספות מאובטחות אשר מספק הגנה של 24/7 ע"י שלושה מעגלי אבטחה: פיזי, טכנולוגי ואנושי. בניגוד לבנקים, תוכלו לגשת לכספת שלכם ללא הגבלה בכל יום משעות הבוקר ועד 22:00 ולהוציא את המסמכים רק בשעת הצורך.

יתרונות המתחם הפרטי לכספות: מאובטח, זמין ומוזיל עלויות בהפקדה

מלבד הביטחון שמתחם הכספות מספק לכם, גם תוכלו לחסוך בעלויות ההפקדה של צ'קים דחויים אותם הבנק גובה. בכל תיבה תוכלו לאחסן עד אלפי צ'קים דחויים ואתם כבר יודעים לעשות את החשבון כמה עמלת הפקדה בבנק תחסך לכם. הפקדה במתחם כספות לא רק מונעת גניבות, אלא גם תימנע מהמסכים להירטב או להישרף. בשורה התחתונה? אף אחד לא צריך להפוך לחברת אבטחה בעל כורחו, בשביל זה יש אנשי מקצוע.

 

 

לחצו כאן ליצירת קשר!

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope