להיפגש בראש שקט: שירותי משרד מאובטח

פגישות בהן חפצי ערך נפרסים על השולחן מחייבות אותנו באבטחה, אך האם יש פתרון קצת יותר אלגנטי ופשוט מאשר לשכור מאבטח?

 

מה עושים בפגישות בהן חפצי ערך ומסמכים רגישים נפרסים על השולחן?

נתחיל בשאלה פשוטה. מה אתם עושים בפגישות בהן חפצי ערך ומסמכים רגישים נפרסים על השולחן בדרך כלל מדובר בפגישות של אנשי עסקים, עורכי דין או שמאים שמתווכחים בעסקאות רכישה או ירושה של מתכות יקרות, פריטי אספנות או כל מידע רגיש אחר. זה ברור שבית קפה הוא לא המקום לפגישות אלה, אך בשל תחכום של עבריינים ומידע מודיעיני שהם אוספים, גם המשרד או בית הלקוח עלולים להפוך למסוכנים.

השכרת משרד מאובטח לפי שעה

אם המשרד ובית הלקוח ירדו מהפרק, איפה בכל זאת ניתן לקיים פגישת עבודה פרטית ומאובטחת? בתוך מתחם כספות. לשם, גם עם כל המידע המודיעיני בעולם עבריינים לא יצליחו להיכנס. את חדר הישיבות המאובטח תוכלו להשכיר לפי שעה ומלבד האבטחה תמצאו בו גם את כל השירותים הדרושים, החל מקווי תקשורת ועד כיבוד קל ובמידת הצורך, הפגישה יכולה להיות מצולמת ומתעודת.

משרד מאובטח: לעשות עסקים בראש שקט

היתרון של שירות משרד מאובטח הוא ברור, לנהל פגישה בראש שקט ובמקום נייטרלי ללא חשש לגניבות או הפרעות. לקוח אשר שומר על חפצי הערך שלו במתחם הפרטי לתאי כספות מאובטחים, גם נהנה מהאפשרות של להציג את תכולת הכספת מבלי להוציא אותה מהאזור הבטוח. המתחם המאובטח נמצא בבניין משרדים בלב אזור העסקים של תל אביב, ככה שכניסה ויציאה ממנו לא מסמנת אתכם כיעד פוטנציאלי בקרב עבריינים.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope