סוגי מנעולים של כספות ביתיות

בעוד שמרביתנו מדמיינים את הכספות הביתיות הרגילות עם מנגנון מכני קלאסי, הרי שעולם הכספות עשה כברת דרך גדולה, ויש שיאמרו גדולה מאוד. השכלולים הטכנולוגיים כבר מזמן לא פסחו על המוצרים הביתיים השונים, ובדיוק כפי שמחשב פעם היה מנת חלקם של מתקנים צבאיים וכיום הוא בכל בית ובית (ואפילו במכשירים ניידים), כך הכספות בעלות מנגנונים מתקדמים, הפכו לחלק אינטגרלי מבתיהם של רבים.

אילו מנגנונים ישנם לכספות?

כספות לבית מתהדרות בשפע של מנגנונים שונים עליהם נרחיב במאמר שלהלן. חשוב לציין כי מחירי הכספות יעלו בהתאמה למידת מורכבותו של המנגנון. לעתים אף ניתן למצוא כספות ביתיות בעלות מספר מנגנונים מקבילים.

מנגנון מכני קלאסי

המנגנון המכני הקלאסי הוא גם ללא ספק המוכר ביותר והוא נפוץ גם בימינו אלה. מגנון זה ננעל באמצעות מבנה פנימי המשתחרר דרך יצירת קוד שהוטמע מראש. לעתים למנגנון זה מצטרף גם מפתח. כספות אלו הינן השגורות והנפוצות ביותר.

מנגנון דיגיטלי

מנגנונים דיגיטליים נחשבים כבר למורכבים ומשוכללים הרבה יותר. הם יכולים להערים קשיים מרובים על הפורצים והם נפוצים הן במשרדים והן בבתים פרטיים ודירות. את הכספות ניתן לנעול באמצעות מגוון רחב של מנגנונים מתקדמים החל מזיהוי טביעת אצבע ועד לזיהוי קולי.

מנגנון משולב

מנגנונים משולבים הם למעשה כספות המשלבות בתוכן מספר טכניקות נעילה. לרוב נהוג לרכוש כספות המשלבות בין מספר טכניקות נעילה וזאת כיוון שמדובר בעיכוב משמעותי עבור הפורצים. כספות אלו גם נחשבות ליקרות יותר ועל-כן חשוב להיות מוכנים מבחינה תקציבית.

אך האם כספת לבית היא ערובה לביטחון?

למרבה הצער כספות ביתיות אינן מערימות קשיים יתרים על הפורצים. מרביתם פשוט מבצעים פעולות אגרסיביות על הקיר שבו הן מותקנות, עוקרים אותן ממקומן ולוקחים את הכספת למקום נוח יותר לעבודת הפריצה.

בבריקסטון אנו שמחים להציע ללקוחותינו שירות חדר כספות מקצועי. הוציאו את הרכוש היקר מביתכם ומינעו מן הפורצים מלבצע את זממם. חדר הכספות מאובטח 24 שעות ביממה וכולל צוות אנושי איכותי וטכנולוגיות מעקב מן המתקדמות בישראל.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope