כספת למשרד – האם בטיחותי?

אף על פי שכספת למשרד נראית כפתרון בוטיק עבור מקום עבודתכם או המקום אותו אתם מנהלים, הדבר אינו תמיד כך, ועל כן אינו תמיד כדאי. כמובן שישנם מצבים בהם אין ברירה. מוצרים שיש להם סיווג בטחוני, או סיווג משפטי שנקבע על ידי משרד המשפטים (קורה בעיקר אצל ספקים פרטיים שבפילותם יש עניין לציבור, והיא מגובה על ידי המשרד) יצטרכו להיות שמורים בכספת. הבעיה מתחילה כאשר העובדים במשרדים נשענים על אותה כספת גם לאחסון טובין יוקרתיים שיש להם במשרד. אחסון כסף, אחסון מוצרי יוקרה ובכלל – אחסון כל מה שבאמת חשוב לכם ברמה הפרסונלית – לא עושים במשרד, אלא אך ורק בחברה מקצועית, אשר הייעוד שלה הוא שמירת ציוד בכספות.

בריקסטון כספות – המומחים שלכם לשמירה על התכולות

בחברת בריקסטון כספות תוכלו לשכור כספת פרטית אשר יש לה נגישות מלאה בכל שעות היום. בשונה מכספות של בנקים, אינכם מוגבלים לשעות פתיחה, ואינכם תלויים בפקיד כלשהו המחזיק במפתח משני. הכספת כולה לשימושכם באופן בלתי תלוי. בנוסף לכך, על אזור הכספות ישנה שמירה אדוקה ומקצועית הערבה לציוד שלכם. כל מנוי מקבל כיסוי ביטוחי בחברת ביטוח הכספות הידועה בעולם, הלא היא LLOYDS הבינאומית. היקף הכיסוי – 5,000 דולר ארה"ב. ניתן להרחיב את הכיסוי.

כספת במשרד נכונה לשימוש רק במקרים בהם אין ברירה אחרת

במשרד בו הכספת היא כלי העבודה, למשל משרד שמאוחסן בו ציוד רגיש המשמש את העובדים המורשים במהלכה, נהוג להתקין כספת כשהיא מוצפנת ומוגנת על ידי מנעולים נוספים, כלומר דלתות מאובטחות שנמצאות בעבריה השונים. הסתמכות על כספת זו גם לאחסון הציוד האישי שלכם, הכספים שלכם וכל מוצר אחר שיש לו ערך מבחינתכם לא תהווה צעד חכם כלל. ציוד כזה מומלץ לאחסן אצל חברת בריקסטון כספות, ולקבל שמירה הולמת לציוד וכיסוי ביטוחי על תקלות.

אפיון הכספת הנדרשת

שלא כמו כספת למשרד, אשר ברוב המקרים מוגבלת בממדיה, ונוטה להיות קטנה, כאן ניתן לבחור כספות בכל הממדים והגדלים. ניתן למצוא כאן כספות מסוג Aף 10x20x42 ס"מ, מסוג B, 10x40x42 ס"מ, ומסוג C, 20x40x42 ס"מ. תעריפי הכספות משתנים בהתאם למשך המנוי ולסוג הכספת שנבחר.

 

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope