השכרת כספת מחיר, תנאים ושירות: בנק לעומת חברה פרטית

שירות השכרת כספות הוא אחד מהקריטיים שתזדקקו לו, ובמיוחד אם באמתחתכם נמנה רכוש מאד יקר שרבים שמים עליו עין: חפצי אומנות נדירים, כסף מזומן, תכשיטים, ועוד. הבית והמשרד שלכם אינם אופציה. גם טכנאי שירות וחברים קרובים עלולים למעול באמונכם כשהם יזהו שיש כספת בשטח הפרטי שלכם, ואל דאגה, הם יזהו. אדם "מריח" כסף ורכוש יקר ממרחק רב. האם לגשת אל חדר כספות פרטי או מטעם הבנק, זו השאלה? לצערכם, התשובה לשאלה זו אינה רק המחיר הכספי המשולם לשנה. מי שמחפש עבור שירות השכרת כספת מחיר בלבד בלי לבדוק נתוני אבטחה ושירות מסתכן באובדן כמעט בטוח של רכושו ללא אפשרת להחזירו.

הבנק – המקום המושלם למציאת מחירי שכירות הוגנים: האמנם?

מבחינה מספרית, כמעט שלא יהיה מקום פרטי שיציע תמחור כספות כמו בבנק. אם יש מקום כזה, כדאי מאד שתבדקו מה הוא מציע ואת היסטוריית ההשכרות שלו (האם היו שודים במתחם, למשל). בשירות השכרת כספת בבנק מחיר אישי ומשפטי הוא שמעורב, וכפי שמיד נוכיח הוא עשוי להעפיל על המחיר הכספי, ולא רק מבחינה ערכית אלא גם באופן מעשי. שאלתם את עצמכם מה תעשה חברה פרטית שנתפס בקלקלתה ונשדדה? ברוב המקרים היא תעשה הכל בשביל לפצות אתכם, ואם היא חכמה היא תדאג לבטח את רכושכם מראש ולדאוג שתקבלו מענה מהביטוח. ומה יעשה הבנק? יתנער ויגרור אתכם לבתי משפט. גם אם תצאו צודקים, זה לא מה שיחזיר לכם את הרכוש הגנוב. בנוסף, אם החלטתם ללכת לבנק, יש לשירות השכרת כספת מחיר שאתם משלמים גם ברמה הלוגיסטית: ביקורים רק בשעות פתיחת הסניף והגבלה ל- 20 מהם בשנה.

חדר כספות פרטי – מחיר, תנאים ושירות – מהם?

בחברה הפרטית בדרך כלל יהיו התעריפים הכספיים גבוהים מאלו של הבנקים, אולם מרבית החברות יספקו תמורה מורגשת מאד לאגרה. קודם כל, האבטחה תהיה ברמה גבוהה הרבה יותר, עם שמירה 24 שעות ביממה בחלק ניכר מהמקומות. בנוסף, ייתכן כי החברות יציעו לכם שירותי גיבוי שונים, החל מפוליסת ביטוח לרכושכם מטעם חברת ביטוח רכוש, ושירותי בקרה משודרגים כמו התקנת מצלמת אבטחה בתא הכספת. חדר כספות פרטי בדרך כלל אינו מגביל את לקוחותיו בביקורים ומאפשר להם לבקר בכל עת, למעט שעות לילה מאוחרות מאד. חדר כספות פרטי אפילו מאפשר הוזלה מסוימת במחיר המנוי בלי לפגוע בתנאי האבטחה אם מחליטים לשכור כספת בגודל קטן, ולתקופ ארוכה (אז, לא רק שהתעריף הכולל יורד, אלא גם התעריף היומי שמקוזז ככל שהתקופה עליה משלמים ארוכה יותר).

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope