השכרת כספות במרכז מחברות פרטיות – כך תבחרו את ספק השירות נכונה

השכרת כספת היא אחד השירותים שמאד חשוב לדעת כיצד לבחור, במיוחד אם אתם תושבי אזור המרכז. אזור זה לא רק מרכז בתוכו את סף הפשע הגדול במדינה אלא גם את סף התחרות הכי ענפה בתחום. אנשי אבטחה ינסו למכור לכם כל מיני דילים של חדרי כספות פרטיים, וחשוב לדעת כיצד לבחון אותם ולדעת מהו דיל טוב ומה לא. חשוב לציין שזה לא עניין של מחיר כמו עניין של תפיסת האבטחה. לכן, אנו לא נתעסק בכדאיות הכלכלית של שיטת ההשכרה אלא בכשלים בטיחותיים שעשויים להתגלות ועל הדרכים להימנע מהם.

מבנה החדר

מבנה החדר חייב להיות עשוי בטון מזוין. השאלה "ממה בנוי המבנה" היא שאלה לגיטימית ביותר. בישראל, כשתחום הכספות הפרטיות היה בחיתוליו בהחלט נפרצו חדרי כספות באמצעות חדירה דרך הקירות עם מכשירי חציבה שקטים. על אף שכבר שנים זו לא המציאות, לא מהמרים על הרכוש: שואלים ממה המבנה עשוי, ורק אם הוא בנוי מבטון מזוין הוא ראוי לשמש חדר כספות.

תפיסת השמירה בחדר

השמירה חייבת להתבצע על ידי שומרים חמושים עם סיווג בטחוני, יוצאי יחידות קרביות. זהו בדיוק הכשל של החברות הבנקאיות בישראל שטרם הפנימו במלואה את תפיסת האבטחה ועדיין מעסיקים אנשים ללא ההכשרה מתאימה לטפל בלקוחות של כספות. בכך הם מעמידים אותם בסכנה גם לרכוש וגם לעצמם. השכרת כספות במרכז? רק במקום בו פועלים שומרים מקצועיים.

תפיסת הביטחון האישי שלכם בחדר

הביטחון האישי שלכם עשוי להיפגע משני טעמים: בכניסה לבניין חדר הכספות "עולים" עליכם שאתם מאחסנים רכוש ומנסים לשדוד אתכם, או שאחד השומרים ימעל באמונכם וינסה לשדוד את התא או אתכם ישירות. בדיוק לשם כך על מתחם השכרת כספות במרכז להציע ללקוחות שלו שירות ליווי חמוש מהמכונית או תחנת התחבורה הציבורית למתחם הכספות ולהיפך. עליו לדאוג גם ששומריו יישלחו לפוליגרף למניעת מעילה באמון הלקוחות.

תפיסת ההגנה על הרכוש שלכם

ההגנה צריכה להתבצע בידי השומרים וקציני הביטחון המופקדים עליהם. האחרונים צריכים לסייע לכם לפתוח את תא הכספת עם מפתח משנה שנמצא ברשותם (המפתח הראשי נמצא אצלכם). הוא ושומריו צריכים לפטרל במתחם 24 שעות ביממה, גם מעבר לשעות הביקורים שלכם כלקוחות. בנוסף, מומלץ שההנהלה תעניק פוליסת ביטוח רכוש לא כלולה במחיר לכל מנוי השכרת כספת על סכום מסוים, אותו יהיה ניתן להרחיב בתוספת תשלום.

נגישות הביקורים

במסגרת שירות השכרת כספת פרטית אין מגבלת ביקורים. ניתן להגיע עד 22:00 בלילה בכל יום. בכך, הלקוח נהנה ממקסימום נגישות וחש כי יש תמורה לאגרת המנוי שהוא שילם, מה שקשה מאד לחוש במסגרת מנוי בנקאי עם מגבלות.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope