השכרת כספות

השכרת כספות בחברה פרטית היא הבטוחה והמועילה ביותר עבורכם

מהי כספת ומדוע אנו זקוקים לה? העושר של בני האדם נמדד ברכוש מופשט כמו בעלויות על נכסים וחברות, אך הוא עשוי להימדד גם ברכוש פיזי שישנו רק פסע קל בינו לבין גניבתו: תכשיטים, מטבעות זהב, כסף מזומן שלא הופקד בחשבון הבנק, וכד'. את הרכוש הזה אתם פשוט חייבים לאחסן בכספת. זה הכלי היחיד שיציל אתכם מאובדן הרכוש. עצה זו קריטית במיוחד עבור מי שלא צבר נכסים מופשטים כמו חברות ונכסים, והרכוש הפיזי הוא כל מה שיש לו.

לכספת – מקומות אחסון רבים לבחירת הלקוח

ניתן לקנות או להשכיר כספת. בדרך כלל, כאשר קונים כספת במלואה, היא מיועדת לאחסון בשטחו הפרטי של הלקוח: במשרדו או בביתו, כשהיא מוסלקת. אופציה זו היא הגרועה מבין השלוש שנציג, ולכן החלטנו לפתוח בה. היא גרועה לא רק משום שקשה מאד למצוא פוליסת ביטוח מתאימה, אלא משום שהיא מסכנת את החיים שלכם ושל מי שנמצא במקום בו עומדת הכספת. שיפוצניק, טכנאי כבלים/לוויין, ודומיהם עלולים להיות פורצים אלימים בפוטנציה, ואם לא הם – החברים שלהם. תסמכו עליהם שגם אם החבאתם אותה טוב, בתוך הכנת גבס, הם יוכלו להבחין בה מעשרות מטרים קדימה. אופציה נוספת היא השכרת כספת בבנק. הרעיון אמנם מעט יותר מוצלח אך רחוק מאד מלהיות אופטימלי. בבנק, אתם מוגבלים ל- 20 ביקורים בשנה, עם רמת אבטחה נמוכה שלא מתאימה למאה ה- 21. פריצת חדרי כספות בישראל קרתה לא מעט בשנים האחרונות.

אחסון התכולה בכספת בחברה פרטית – הדרך היחידה עם 100% אמינות ובטיחות

רק השכרת כספת בחברה פרטית תאבטח אותה ברמות הגבוהות ביותר, על ידי מאבטחים חסונים יוצאי יחידות קרביות, שיישארו נאמנים לכם. הם נשלחים לפוליגרף כל 3 חודשים, וערבים לשמירה על המתחם. כמו כן, המתחם בנוי מחומרי בנייה משוריינים מחו"ל ומנוטר מכל 6 פאותיו. הנהלת המתחם מספקת לכם ביטוח על סך 5,000 דולר ארה"ב מחברת Lloyds הבריטית על כל מנוי שתעשו כאן, החל מהקצר ביותר ועד הארוך והיוקרתי ביותר. שירותים נלווים שאנו מציעים בתשלום נוסף:

  • ליווי מהאוטו לכספת ובחזרה על ידי מאבטח חמוש.
  • תיעוד וידאו של הכספת במצלמת אבטחה.
  • הגדלת הכיסוי הביטוחי.
  • השכרת כספות לכל החיים במחיר אחיד.
  • השכרת כספות לצרכי ירושה, שייפתחו רק אחרי פטירתכם לבקשות היורשים.

הירשמו לשירות השכרת כספות במרכז הארץ ותיהנו מכל התנאים המגיעים לכם כבעלי רכוש רב ערך!

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope