חדר כספות פרטי או בנק? היכן כדאי לאחסן את הרכוש היקר?

כשאתם מתלבטים איפה לשים את הכסף שלכם, הרכוש היקר שלכם והציוד בעל הערך הסנטימנטלי הרב, הדילמה היא בין הבנק לבין החברה הפרטית, כאשר היום רבים כבר מבינים כי כספת בבית היא לא מספיק מוגנת. זוג שחי לבד, או עם הילד וחיית המחמד, בישיבה על ארוחת הבוקר מתבונן במחירים הזולים בבנק, במחירים היקרים בחברה הפרטית ויודע כבר מה הוא רוצה: את הכי זול כי יש יוקר מחייה ואין כסף. שאלתם את עצמכם האם כסף מזומן במקרה הזה אכן נותן תמורה למה שאתם רוכשים? איפה הכסף שלכם שווה יותר, בבנק ראו בחברה הפרטית?

חדר כספות של בנק

חדר השכרת כספות של בנק הוא חדר שלכל כספת יש 2 מנעולים. אחד נפתח על ידכם והשני על ידי פקיד אחראי. הפקיד הזה הוא חסר הכשרה באבטחה, ועצם נוכחות שניכם במבנה הוא חוסר התאמה משווע לצרכי האבטחה של המאה ה- 21. במצב כיום, בו הפריצות לכספות הרבה יותר מתוחכמות ואלימות מהעבר, הפקיד הזה צריך להיות מאבטח מקצועי. ואם שודד פגש אתכם והעמיד אתכם בסכנת חיים, האם הבנק יפצה אתכם על הגניבה? לא ולא. אתם תצטרכו לתבוע אותו וייתכן שתפסידו. חושבים שזה הכל? אתם טועים. חדר כספות בבנק מגביל את לקוחותיו ל- 20 ביקורים בשנה, והם מתבצעים רק בשעות פתיחת הסניף.

חדר כספות של חברה פרטית

מתחם כספות פרטי מאמין בשלושת רבדי ההגנה על הלקוח: ביטחון, אבטחה וביטוח. ביטחון הוא מה שנדרש על מנת לשמור עליכם ועל כל הנוכחים במתחם, הווי אומר: מבנה שבנוי מבטון משוריין שיובא מחו"ל עם ברזלים תואמים. המבנה מאויש במצלמות מכל 6 פאותיו והכניסה אליו היא על בסיס מגנומטרים ואביזרי בקרה ביומטריים. אבטחה היא מה שקורה בתוך המבנה: שומרים חמושים מפטרלים בו 24/7. האדם השני שפותח יחד אתכם את הכספת הוא לא פקיד בנק, אלא קצין האבטחה של השומרים באותה משמרת. ביטוח הוא בדיוק מה שקראתם: פוליסה של חברת ביטוח הרכוש Lloyds על סך 5,000 דולר ארה"ב. אפשר להגדיל את הכיסוי באמצעות תוספת תשלום.

מסקנה: חדר כספות פרטי

האם חדר כספות פרטי יותר יקר מאשר כספת בבנק? כן. האם הלכה למעשה הוא יותר יקר? לא. הוא דווקא יותר זול. בבנק משלמים אלף ₪ בממוצע לשנה, שהם 100-80 ₪ לחודש. היינו אומרים שעל התנערות מצרכי האבטחה וביטוח הרכוש שלכם הייתם צריכים לשלם הרבה פחות.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope