חדר כספות פרטי בתל אביב

חדר כספות פרטי – רקע כללי על חדר כספות בתוך מתחם כספות פרטי

על חדר כספות פרטי בתוך מתחם כספות פרטי

במאה ה-21 הולכת ורווחת התפיסה המודעת לחשיבותם של שמירת דברי ערך בביטחון ובפרטיות מקסימאלית בחדר כספות.
כיום, אנשים יותר ויותר מודעים לעובדה כי פרטיותם כמעט ואינה קיימת: כל צעד, תכתובת מייל, סמס או טרנסקציה פיננסית מתועדים ונשמרים במסדי נתונים וברחבי הרשת.
בנוסף, נוכח המשברים הפיננסים המתרגשים על גוש היורו וארה"ב, אנשים החלו לחשוש כי המשבר הכלכלי הבא יגרור "ריצה אל הבנקים" למשיכת החסכונות על מנת שאלו לא יולאמו ע"י הממשלות לצורך חילוץ הבנקים [ראה מקרה יוון, איסלנד וקפריסין לדוגמה].

חדר כספות פרטי
חדר כספות פרטי

בארץ, עד להקמתה של בריקסטון, שירות הכספות סופק על ידי בנקים בלבד.
עקב תקנות רגולטוריות שונות והתפתחות הדרישות הטכנולוגיות הנדרשות בכל מתחם כספות בהתאם לתקינה המודרנית, החליטו הבנקים במהלך השנים האחרונות לנוון שירות זה והחלו בסגירת חדרי כספות קיימים, עד לצמצום כמעט מוחלט של שירות זה.

חדר כספות פרטי – מה חשוב לדעת?

הבנקים כשלו במתן מענה הולם לדרישות האבטחה הגוברות במשך השנים, הן מבחינת רמת מיגון הפלדה המתחייבת בכספות והן באמצעי המיגון האלקטרונים הנדרשים בתקופתנו, על מנת לעמוד אל מול ההתפתחות הטכנולוגית ושלל האיומים הקיימים כיום.
בנוסף, רמת השירות ושעות הפתיחה החלקיות שהעניקו הבנקים ללקוחותיהם השבויים, הייתה ועודנה ברמה לא מספקת, בלשון המעטה.
לצד זאת, העלייה ברמת החיים הביאה את כמות האנשים שמבקשים לאבטח את חפצי הערך שלהם, מסיבות כספיות או רגשיות, להתעצם ולגדול.

הפיתרון שרבים בחרו בו – שמירה על חפצי הערך בכספת ביתית – הינו מסוכן ביותר.
ראשית, מכיוון שעצם קיומה של כספת בבית, מהווה מטרת איכות לגנבים ופורצים. במקרי פריצה רבים נתגלה שיתוף פעולה בין גורמים עבריינים לנותני שירותים שונים, שנחשפו להימצאותה של כספת בבית והעבירו מידע מקדים על קיומה. כך שבית שמלכתחילה לא היה נתקל במקרי פריצה, הפך מועד לפורענות בעקבות התקנת הכספת הביתית.
שנית, כספת ביתית לרוב אינה מספקת כל אתגר לפורצים. במקרים בהם הגנבים נתקלים בכספת קשה לפריצה, הם לרוב יעקרו את הכספת ממקומה, ויפרצו אליה ללא כל חשש במקום מסתור.
לאור כל האמור, הפיתרון הטוב ביותר לאבטחת חפצי ערך במתחם פרטי או בשמו השני – חדר כספות פרטי לתאי כספות מאובטחים.

מתחם כספות פרטי
מתחם כספות פרטי

אודות בריקסטון – מתחם כספות פרטי

חברת בריקסטון הינה חברה בזיכיון מבריטניה, המחזיקה מתחם כספות פרטי ומתמחה במתן שירותי אבטחה למוצרים ולמסמכים יקרי ערך. החברה הוקמה בליווי מלא של יועצי ביטחון מבריטניה, שלהם ניסיון רב שנים בתחום האבטחה, תפעול והקמת חדרי כספות פרטיים בארץ ובעולם, ביטוח ומתן שירותים.

לרשות כל לקוח עומדת תיבת אכסון הנפתחת אך ורק ללקוח, ולו בלבד, ורק לאחר זיהויו הביומטרי באמצעות טביעת יד ופנים. פתיחת תיבת האחסון המאובטחת מתבצעת על ידי מפתח הנמצא בידי הלקוח בלבד.
כל לקוחותיה של בריקסטון נהנים מדיסקרטיות מוחלטת בנוגע לפעילותם במתחם בריקסטון.

בכפוף לכל דין, בריקסטון לעולם לא תספק מידע על לקוחותיה, פעילותם ו/או תכולת הכספת שברשותם, או על עצם קיומם כלקוחות בריקסטון.

חברת בריקסטון חרטה על דגלה שלושה עקרונות מנחים לכל הקשור להשכרת כספת במתחם כספות פרטי: אמינות, ביטחון ודיסקרטיות. על בסיס עקרונות אלו בריקסטון הקימה את מתחם הכספות הראשון שלה במרכז תל אביב, בבית רובינשטיין. מתחם כספות להשכרה תל אביב הינו מהמתקדמים בעולם והראשון במרכז שכולל מגוון רחב של טכנולוגיות, למתן שירות יוצא דופן לקהל לקוחותיה.
בנוסף, מספקת החברה מגוון שירותי פרימיום ושירותי ביטוח ללקוחותיה, כפי שיפורט בהמשך.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope