החלטתם שאתם רוצים כספת ביתית?

רבים רואים בכספות ביתיות כמוצרים יעילים ובטיחותיים בכל מה שנוגע לשמירה על רכוש יקר ערך. אך המציאות מראה כי הביטחון ההרמטי שכספות אלו משדרות, איננו אלא מצג שווא שחשוב לקחת אותו בחשבון. בבריקסטון, אנו שמחים להציע ללקוחותינו מתחם כספות חיצוני ובלתי חדיר. המתחם שמור על-ידי צוות מיומן, בנוי באופן חזק והרמטי ומאפשר כניסה למורשים בלבד, ובכפוף לאמצעי זיהוי טכנולוגיים מתקדמים.

אל תגישו את הרכוש שלכם אל הפורצים

האמת? כספת לבית בהחלט יכולה להיות בלתי חדירה (אם היא מספיק איכותית) ולהותיר את הפורצים חסרי אונים. עם זאת, חוסר האונים נגמר מהר מאוד כאשר הם פשוט מחליטים לעקור אותה ממקומה ולהידרש למלאכת הפריצה המורכבת באזור נוח ורגוע יותר. כספות לבית הן למעשה החפץ האחד והיחיד אשר מסגיר כי ייתכן ויש כאן שלל יקר ששווה להתאמץ עבורו.

אז פשוט נקנה כספת גדולה

זה נכון שכספות גדולות יותר, יהיו גם כספות שיקשו על הפורצים לקחת אותן ולפרוץ אותן מאוחר יותר. עם זאת, אלו כספות שלרוב אינן מתאימות לבית והן יכולות לתפוס מקום. כספות קטנות ואיכותיות לרוב יהיו מותקנות על הקיר בתוך אזור ייעודי או על המדף עם הדבקה מיוחדת לקיר. כספת גדולה תציב אתכם בפני אתגר לא קטן כלל ותיקח מקום רב.

התאמה מדויקת לצורכיכם

האמת אתם בטוחים כי הכספת אכן תענה על הצורך שלכם? החל מן הרגע שבו רכשתם כספת, הרי שביצעתם השקעה לטווח ארוך. אין מדובר במוצר זול, ועל כן כל התרחבות של הרכוש הנשמר בכספת, יכולה להוביל לכך שתצטרכו לרכוש אחת חדשה. בחדר כספות מקצועי, תוכלו ליהנות מגמישות מלאה עם מגוון רחב של כספות שונות המותאמות באופן מדויק לצרכים שלכם.

דברו איתנו

בבריקסטון נשמח לעמוד לשירותכם ולהכיר לכם את חדר הכספות המאובטח שלנו. אנו זמינים לכל שאלה במספר הטלפון: 077-3363636. ניתן להשאיר פניה באתר לצורך קבלת שיחה חוזרת.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope