חדר כספות פרטי בתל אביב ברמת אבטחה גבוהה

העסקים הפועלים בעיר תל אביב והאנשים הפרטיים שלרשותם תכולות יוקרה לא מאפשרים מציאות אחרת. נשאלת השאלה במי מספקי השירות של השכרת כספות כדאי לבחור, ועל מנת להשיב על כך יש לבחון את החברות שהתענייתם בשירותיהן מכמה היבטים.

אבטחת המבנה

האם המבנה בו מאוחסנת הכספת שלכם בנוי מחומרים משוריינים ובלתי חדירים? הידעתם כי בטון ביתי רגיל אינו מספיק בשביל חדר כספות? השכרת כספת פרטית שמצדיקה את המחיר שלה חייבת להיעשות בתוך מבנה משוריין ומוגן היטב מפני כל ניסיון השחתה או חדירה. בנוסף, שאלו את עצמכם האם האופן בו נכנסתם למתחם מספיק בטוח. האם מגנומטר ושומרים אנושיים מספיקים לאבטחת כזה מתחם כספות או שמא אבטחת ביומטרית היא הפתרון?

אבטחת התכולה

האם אתם נהנים מכוח אדם חמוש שמפטרל באזור הכספות? כיצד אתם פותחים את הכספות שלכם במתחם? האם כוח האדם החמוש שותף לפתיחת הכספות? רק כך תישמר התכולה שלכם בזמן אמת. בנוסף, מומלץ לוודא כי מספקים לכם במסגרת שירות השכרת כספות – ביטוח תכולה. כאן, למשל, תוכלו לקבל ביטוח של Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב עם אופציה להרחבה.

בטחונכם האישי במתחם

האם אתםת חשים בטוחים במתחם? כשאתם צריכיים, ישנו ליווי חמוש מהאוטו לכספת ולהיפך? האם השומרים במתחם שלכם עוברים פוליגרף למניעת מעילה באמונכם? על שירות כספות להשכרה תל אביב משלמים די והותר בשביל שיהיו טעויות שכאלה. מומלץ לוודא זאת מול ההנהלה. כאן מתבצעות בדיקות פוליגרף לשומרינו ואתם זכאים לליווי מהאוטו לכספת ובחזרה על ידם בתוספת תשלום.

זמינות ביקורים

כאן ניתן לבקר בכל יום עד 22:00 בלילה בכספת שלכם. האם זה כך גם בחברות אחרות בהן התעניינתם? אם חברה פרטית מגבילה אתכם לזמנים כמו 16:00 או 18:00 בכל יום, זה לא שונה בהרבה מנוהלי הבנק, ועל כן מייתר מעט את המחיר היקר שתשלמו באותו מקום. כאן, במתחם זה, אין הגבלת ביקורים ללקוחות החברה.

מחיר השירות

זה לא סוד שבבנק המחיר זול יותר מאשר בחברה הפרטית, אולם הבנק אינו כפוף לחוק השומרים, מגביל אתכם ל- 20 ביקורים בשנה וההיסטוריה הוכיחה (לאור מעשי השוד שקרו) שהוא אינו בנוי דיו בשביל לספק את צרכי האבטחה של המאה ה- 21. רק בחברה פרטית תמצאו מענה מלא לכך מה שהופך את המנוי בה למוצדק, על אף המחיר היקר יותר.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope