כספות תל אביב

בנושא השכרת כספות תל אביב על המפה

העיר תל אביב התפרסמה לא מעט פעמים בהקשר של סניפי בנק שנפרצו על ידי טובי מומחי השודדים בענף, ועדיין לא הפיקו את הלקחים שלהם. כספות נפרצו, נעקרו, וכל זאת – ללא כל תשומת לב של כוח האבטחה בבנק, בשעות לילה מאוחרות. כשאתם מאחסנים ציוד יקר ואתם זקוקים לכספת עליכם לפנות לרק חברה פרטית תשמור לכם על הרכוש מכל משמר, כפי שצריך לקרות.

 

השכרת כספות מחברה לעומת השכרת כספות בבנק מחיר ונתונים בסיסיים

השכרת כספות מחברה פרטית מכסה אתכם גם בהגנה פיזית על התכולה, גם בהגנה חכמה על בסיס פתרונות טכנולוגיים וגם בבנייה חזקה ומשוריינת המיועדת לכספות. בשירות השכרת כספות בבנק מחיר זול הוא המחיר שתשלמו, אנחנו לא מסתירים זאת: זול יותר מהמחיר שלנו זה בטוח. אבל מה תקבלו בתמורה? קודם כל, החוזה יהיה חוזה שכירות לכל דבר, ללא ערבות של הבנק להגנה על הרכוש ולשמירה עליו. ביום שהכספת תיפרץ, אתם תצטרכו לגרור את פקידי הבנק לבית המשפט בשביל פיצויים. בחברה פרטית לא רק שכל המבנה הוא מבנה נגד פריצות, ולא רק שאתם נהנים משמירה חמושה של מיטב המאבטחים, אתם מקבלים פוליסת ביטוח עבור הרכוש שאתם מאחסנים בשווי של 5,000 דולר ארה"ב במחיר המנוי ששילמתם, ובתוספת תשלום למקרה של הרחבה.

עבור שירות השכרת כספות מחיר נוסף משולם על תמורות נוספות שישפרו את האבטחה

ניתן להוסיף 149 ש"ח לליווי צמוד מהחנייה לחדר הכספות וחזקה. ניתן להוסיף 49 ש"ח כל חודש וליהנות ממצלמה בתא הכספת. אתם חוששים מריגול תעשייתי בישיבות שאתם עורכים? ניתן לערוך כאן ישיבות בחדר מאובטח ב- 199 ש"ח לשעה. בתחום כספות להשכרה תל אביב חברת בריסטון מספקת מגוון רחב של שירותים שיעשו לכם את תקופת השכירות לנוחה ובעלת תמורה הולמת למה שאתם משלמים.

תכניות ההשכרה שלנו

אנו מוכרים תכניות מנוי חד יומיות, ל- 3 חודשים, לשנה ול-3 שנים. המודל שלנו מושתת על חיסכון סיטונאי כפונקציה של הזמן, ולכן ככל שתבחרו בתקופה ארוכה יותר החיסכון יהיה משמעותי יותר במחיר ליום של שכירות. בכל תכניות ההשכרה אתם תיהנו ממאבטחים נאמנים שעוברים פוליגרף כל 3 חודשים, ומציוד הגנה ואבטחה מהחזקים בישראל.

שיתוף:
envelope
whatsapp envelope