preloader

מה היתרון של כספות מאובטחות עבור בעל עסק?

הגיע זמן לשבור מיתוס: כספות משרדיות אינן באמת מאובטחות ואף מגדילות את הסיכוי לפריצה או גניבה.
אז כיצד בכל זאת ניתן לשמור על חפצי הערך והמסמכים הרגישים של העסק, מבלי לוותר על הנגישות אליהם?

 

כספת משרדית אינה באמת כספת

פריצה או גניבה מבית העסק שלכם היא אף פעם לא סיפור נעים. מעבר לחדירה לפרטיות, יש מסמכים רגישים וחפצים שגם הכיסוי של חברת הביטוח אינו יכול לפצות על ערכם האמיתי. מה עושים? רוכשים כספת למשרד, אבל כך נוצרת בעיה חמורה. הכספת במשרד והידיעה של גורמים עבריינים עליה הופכת אתכם לפתע ליעד לפריצות. והיום הפורצים פשוט עוקרים את כל הכספת תוך כדי גרימת נזק בלתי הפיך לקירות המשרד ולעסק. אז איך ניתן להגן על חפצי הערך שלנו?

מתחם כספות מאובטח אשר מספק הגנה מקצה לקצה

אם אתם באמת רוצים לשמור על אותם מסמכים רגישים וחפצי ערך, מומלץ לשמור עליהם במתחם כספות מאובטח שאינו נמצא במשרד. מתחם זה מספק הגנה של 24/7 על ידי מעגל פיזי, אנושי ואלקטרוני. הגישה אליו ניתנת רק לכם באמצעות מפתח ייחודי ולאחר זיהוי ביומטרי של טביעת יד ופנים, תהיה לכם גישה מלאה מהשעה 08:30 עד 22:00, ללא הגבלה לתכולת הכספת.

לשמור באמת על חפצי הערך ולעבוד בראש שקט

כל הפעולות והמידע שתאחסנו במתחם הכספות המאובטח נשמר בדיסקרטיות ומונע את החשש שתהפכו ליעד לפריצה. בנוסף, כאשר לא מחזיקים במשרד את אותם דברים יקרי ערך נחסך באופן טבעי החשש מפריצה וגניבה ואפשר לחזור ולהתמקד בליבת העסק. חשוב לזכור, אף בעל עסק לא צריך להפוך לחברת אבטחה בעל כורחו וזאת הסיבה שכל בעל עסק חייב להחזיק בכספת מאובטחת מחוץ למשרד.

שיתוף:
next