preloader

עבור השכרת כספת מחיר יקר או זול הוא חסר משמעות: כך תבדקו את השירות הצפוי

כאשר אתם נמצאים בלבטים לגבי השכרת כספות ואתם בודקים אך ורק עלויות, ללא התבססות על התמורה, אתם עושים טעות חמורה. בישראל קיימות המון חברות (אנחנו לא מגזימים, זה ביזנס בו המון ספקים מתחרים על לב הלקוח) שישמחו לספק לכם את השירות, בפיזור מחירים גבוה מאד: יהיה שירות שיגבה מחירים דומים לאלו של הבנק לעומת שירות שיגבה מחיר יקר. השאלה היא מה כל אחד מספק, ורק מענה על השאלה הזו יאפשר לכם לדעת מהו המחיר האמתי של העסקה. עסקה זולה של השכרת כספות עם אבטחה ברמה נמוכה וללא אמצעי ניטור טכנולוגיים היא בפועל עסקה יקרה מאד כי אתם מסתכנים בכשלון השירות, כלומר בפריצה לכספת.

צעדי בדיקה ראשונים שצריך לעשות מול שירות השכרת כספות פרטי

הבדיקה שאתם צריכים לעשות לא מסובכת. כעת זה הזמן לשים בצד את הידוע לכם על המחיר, וליישם את צעדי הבדיקה שלנו. ראשית כל, עליכם לשאול את הספק שלכם ממה עשויים הקירות של חדר הכספות. בשירות השכרת כספת מחיר שמשולם משולם גם על האבטחה ואיכותהּ מגולמת כבר ברמת בניית החדר. אם אמרו לכם שזה חדר בטון רגיל, כמו החדר שיש לכם בבית, זה מתכון ודאי לפריצה, ואנו לא נתפלא אם פריצות כבר התבצעו לאותו מתחם. אם זה מה שגרם להורדת המחיר, הגידו לא תודה ותמשיכו הלאה. החדר חייב להיות עשוי מחומרים משוריינים המיועדים לבניית מתחמים מאובטחים.

בדיקות נוספות שחובה לממש

כוח האדם במתחם – האם אלו פקידים בלבד או גם שומרים חמושים המבצעים משימות אבטחה? אם מדובר בפקידים בלבד, כנראה שחוזה השכירות שלכם לא יכלול אבטחה, וזה פותח פתח לבעיות משפטיות ואחרות ביום פריצה. גם אם מדובר במאבטחים, יש לא מעט מקום לשאלות נוספות. מומלץ לשאול האם הם עוברים פוליגרף, כי אם לא – הם עשויים לערוק משורות החברה ולהפוך בעצמם לשודדים פוטנציאליים.

שירותים נלווים – בדיקת השירותים הנלווים במתחם בו אתם עתידים לבצע השכרת כספת יכולה לעזור לכם לקבל החלטה: האם ניתן לשלם על ליווי חמוש לכספת שלכם ובחזרה החוצה? האם ניתן להתקין מצלמה בתא שלכם? האם ניתן ביטוח של חברת ביטוח המתחה בכספות לתכולה המאוחסנת?

בחברה זו – לשירות השכרת כספות מחיר המצדיק את התמורה

כל מנוי מקבל ביטוח מ- Lloyds בשווי 5,000 דולר ארה"ב. המתחם בנוי מקירות עם חומרי איכות שיובאו מחו"ל. כל 6 הפאות מנוטרות. הכניסה למתחם באמצעות זיהוי טכנולוגי. המתחם מעסיק שומרים מיומנים שעוברים פוליגרף כל 3 חודשים. במתחם נמכרים שירותים נוספים: התקנת מצלמה, ליווי חמוש ושכירת חדר ישיבות מאובטח.

שיתוף:
next